lördag 29 augusti 2009

Lördag,solen skiner:)))

Men hej på dej!
Läget denna fina lördag? Jag har lite ont i dag med,men läget är under kontroll...
Vaknade redan vid 7 av en konstig dröm...om grodor som snodde någons cigaretter och rökte i en papplåda så det tog eld.....tänkte att det inte var någon bra ide' att somna om för vem vet hur konstigt jag drömt då.....:)))

Igår hade vi iallafall fredagsmys i gillestugan,P satte hop allt som skulle sättas i hop till den nya tv'n,ni vet hemmabioljud och tusen saker som inte jag förstår mig på...men fint blev det! Så vi satte på någon gammal film för att testa ljud och bild.och ja alla var nöjda! Kommer bli många myskvällar där nere! Nice:))
Bilden är suddig men en bild iallafall!


Idag blir det en sväng till Skärblacka för att lämna sonen S kompis som sovit hos oss i natt,men oxå för att hämta ett vitrinskåp som vi har där och ska stå i vår gillestuga här i nya huset.Ska betsa det i eftermiddag,samt fixa klart soffbordet! Sen börjar gillestugan vara helt klar med tavlor,möbler& piff!

Hoppas er lördag bjuder på mycket sol och något trevligt att göra!
Kram kram

7 kommentarer:

Annika sa...

Härligt gumman! Hoppas att du slipper ha allt för mycket värk idag! :( Ha en underbar dag och en bra helg! *kram*

Anna sa...

Men vad fint det blir. Och skönt att du har läget under kontroll... ;)

mickis sa...

Belv jättefint!!
Såp gott med en gillestuga både för er & för barnen..

Skönt att du har läget under kontroll.. Men försök ta det lite lugnt idag så kanske duu mår ändå bättre imorron...

Ha en fin lördag!
Kram

stina sa...

Hahahaha.....vilken dröm...du är väl inte röksugen ?? ;)
Tur inte bara jag som drömmer såna drömar *ler*

Förstår att ni kommer få det mysigt där.
Önskar dig en bättre och värkfri natt.

Jo här är det fullt upp, men några tittar hos bloggare hinns alltid med :O)

Kramizzzar/Stina

Jag sa...

Låter jätte-härligt!!! Jag är sååå nyfiken på huset. MÅSTE bara komma över till er nån gång.

KRAAAM

Pia heter jag! sa...

Ja Jessica jag vill visa....kom kom kom snart......

Vicki sa...

Blir det myskväll idag med?

Vicki