söndag 30 augusti 2009

Värkdag,inget kul alls!

Jag som mått så bra så länge.....har sovit dåligt i natt,har riktig fibrovärk i dag.... men även i mina handleder kanske kan det bero på att jag laserade vitrinskåp och soffbord i går,eller vi P & jag,jag gjorde kanske en 4:e del men tydligen så räckte det!! Jäkla skit sjukdom!!

Så idag får jag försöka göra allt i ett lugnt tempo,gillar inte det men vad göra??
Ikväll är det vattengympa,ska fasen dit även om de får bära mig dit! Skönt att bara mjuka upp kroppen i det varma vattnet om inte annat...

Igår kväll såg vi "män som hatar kvinnor" Vilken film,jätte bra med mycket starka scener!! Har ej läst böckerna innan så jag var helt "ren" innan! P,jag,S,M,J och J'S kompis F tyckte alla att den var bra....har drömt om den i natt,svår att släppa på något vis...coolt!

Önskar dig en bättre söndag en vad jag har,tur det finns en ny fräsch morgondag att se fram emot!
//Pia

5 kommentarer:

Anna sa...

En till som drömt alltså... =)

Är nog så att när det är lite mycket runt omkring så blir det kroppen som får lida. Man får försöka fixa och göra det bästa av det. Sömnen och drömmen gör nog sitt till.

Jag sa...

Tänker på dig vännen... som vanligt. Det vet du. Jag är också låg idag. Ont, ont och ont. Jag förbannar också sjukdomen förutom att den förde oss samman då. ;)
Kram till världens bästa Pia!!!

Majken sa...

Den vill jag oxå se...

Jobbigt med a bad day.. Men tyvärr är det väl så det blir så fort man gör ngt extra...

Sköt om dej & ta det lugnt idag..
KRAM

stina sa...

Hm....kanske man skulle se filmen som ALLA !!!....pratar om....börjar falla för grupptrycket nu...hihihi ;)

Hoppas fibron är snällare emot dig idag/Kram Stina

stina sa...

Men uj då....nu va jag allt ute å' "cyklade"....

Försöker igen då...hoppas fibron lägger sig på den lugna sidan imorgon och att du får en bättre dag :O)

//snurr Stina...men vi med fibro har ju något att "skylla" på....eller hur ?...*blink* *blink*