måndag 31 augusti 2009

Sissta Måndagen i Augusti!


God Morgon du härliga läsare!
Helgen har susat förbi i ett nafs,jag har haft ont och känt mig allmänt risig....Idag vaknade jag och mår bra! Bara min hand/handled som spökar är så svullen så nu måste jag verkligen ringa vårdcentralen igen.....

J har tre(!!!) kompisar som sovit över här,snart ska de bege sig till bussen för att åka på något slags läger med klassen för att lära känna varandra bättre! Äventyrsbanor mm står visst på agendan! Kul för dem!

Nu kommer A vår hustomte,härligt! Vill ha klart vardagsrummet NU!

Jag tar en lugn dag idag,lite små pyssel bara,P är i Stockholm över dagen sen tror jag det var Skövde en natt och Norrköping en natt...

Ha en kanon fin Måndag,kram och kärlek //Pia
*UPDATE* J,elektrikern kom idag så nu fixar han spottarna i Gillestugan & annat fix i M's rum,nice:)

3 kommentarer:

stina sa...

Vilken söt bild du lagt in :O)

Usch !!...ja denna värk...blir nog medikamenten för mig idag :(
Tur solen lyser med sin närvaro iaf *ler*

Låter inget vidare att handleden svullnar.
Ta hand om dig nu och jag önskar dig med en fin dag//Kramen Stina

Jag sa...

Ja, ta det lite lugnt nu vännen!!!

J var också på en sån där resa med klassen när de började gymnasiet. Riktigt bra av skolorna tycker jag.

KRAAAM

Jag sa...

P.s Hon har INTE flyttat än. 19:e september bär det iväg.