måndag 17 augusti 2009

Måndag Morgon,skolstart!


God Morron kära vänner!
Idag är Pia uppe före tuppen,Skolan börjar i dag och det innebär mycket nytt för mina barn.....M ska ta bussen till sin gamla skola i skärblacka så hon fixar sig som bäst nu(hon har ju valt att gå kvar i sin gamla skola trotts flytten)hon börjar i 8;an idag,J ska börja gymnasiet i dag,ska läsa på NTI...spännande! S&V ska börja i sina nya klasser på Jursla skolan idag....P och jag följer med dem och är med till kl 10....också mycket spännande! De känner redan flera barn i sina klasser så det kommer gå kanon bra!

Ikväll ska vi skriva kontrakt med köparna till vårt hus i Skärblacka,nice:)

Därimellan har jag ingen aning om vad som väntar....vila kanske känner mig lite snuvig...

Ha det gött,kram kram

6 kommentarer:

Majken sa...

ojojoj så många som måste ha varit pirriga i er familj idag...
En gymnasiekille... en tjej som måste ta bussen.. & 2 st som ska börja på ny skola... Men det går säkert bra ska du se...

Här börjar skolan på onsdag för båda mina barn & helt ärligt ska det bli skönt för i dagsläget har iaf dottern vänt på dygnet...
Då har du en liten stund för dig själv idag.. Inte så dumt.. Dags för återhämtning..

Ha en underbar måndag..
Kram

Majken sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Annika sa...

Oj, oj, oj! Det händer mycket hos er idag! Se till att vila nu när alla barnen är iväg! ;) Ha en underbar dag! *puss och kram*

stina sa...

Våra börjar nästa vecka i skolan förutom sonen som börjar på idrottsgymnasium, de kör igång nu på Fredag. Karln min började jobba idag.

Så snart är ordningen och rutinerna tillbaka till det normala...... =D

Vad fort ni fått huset sålt ! Skönt. Vi känner en familj som väntat länge nu men inget napp, så olika det kan vara.

Önskar dig en fin dag/Kram Stina

Jag sa...

Hej vännen.
Mina barn börjar på torsdag. Undrar hur jag ska komma upp då. Jag har sovit sååå dåligt på sistone pga J... du vet vem.
Hon kallar mig fibro-offer och skrattar åt att jag har ont varje dag. Hon är så elak.
Vi hörs vännen min.

engelsson sa...

Ja nu börjar vardagen igen..det blir så påtagligt när skolorna drar igång.. vad kul att ni fick huset sålt..grattis