onsdag 12 augusti 2009

Tjena tjena!

Onsdag morgon,oj vad dagarna går fort!
bjuder er på en bild från P´s & mitt sovrumsfönster,bilden är av dålig kvalitet tyvärr,min mobilkamera är inte alltid så bra....Ska ta fina bilder med vanliga kameran någon dag så ni får se hur fint här börjar bli!



Idag är det fortsatt pyssel här hemma,P & J ska klippa sig på em,sen ville J att jag skulle följa med honom och köpa lite nya kläder tills skolan börjar,tänk att han ska börja gymnasiet min stora pojke...
Ikväll ska vi till C & U våra härliga grannar och käka middag,det ska bli jätte skoj!

Så ser det ut,så får det bli :) Ha det gött,kram kram

5 kommentarer:

Annika sa...

God morgon <3! Du är då uppe tidigt! ;) Hoppas att du får en underbar dag! Jag har massor att göra så det är bara att sätta igång! ;) Ha det bäst! *puss och kram*

Ulrika sa...

Hoppas du får en bra dag och en trevlig kväll!

Kram!

engelsson sa...

Ja de växer barnen..min minsta e 15..jag fattar inte hur det gick till

Jag sa...

Det blev sååå fint!!!! Vill se i verkligheten också ;)

stina sa...

Ja jisses, vad tiden far iväg. Vi har med en son som börjar på gymnasium nu :O)

Värken är lite bättre idag och det hoppas jag din med är efter allt flyttande osv Det tar på kroppen.

Önskar dig en trevlig kväll :O)

Kram Stina