måndag 3 augusti 2009

Måndag,ny vecka!

Tjena mittbena!
Kom hem i går eftermiddag,det var med än magiskt på U2 konserten! Nöjd? ja mer än nöjd!!
När vi kom fram på lördagen så gick vi och käkade så goooooddda räkmackor och drack gott vin till,jag var mätt till frukosten på söndagen!!
Efter det strosade vi runt lite,satte oss och fikade där vi fick en plats bland alla andra som oxå valt Göteborg denna helg!
Sen tillbaka till hotellet för att fixa till oss,var väl inne på Ullevi vid 19.15.
Vid 20 hugget drog förbandet Snow Patrol igång,mycket bra! Blev glad av sångarens glada humör och flörtande med publiken! Kan absolut tänka mig en cd med dom! Nice!!
Vi 21.30 kom så kvällens höjdpunkt U2! Wow det var en maffig show de bjöd på,ljus och ljud imponerade på mig och P!
Sen hade svärmor och M fixat en egen bar i deras hotell svit,nice! Det var precis lagom för man var rätt trött på ljud efter U2´s konsert på 2 timmar! Så vi satt där och pratade om alla intryck till 2 hugget....sen sov vi gott i de sköna hotell sängarna!
En bild på U2's coola scen !


Söndag morgon vid 10 käkade vi frukost,där även Prinsessan Madeleine kom in och funderade på om hon skulle käka frukost eller inte :) trodde jag såg fel när hon kom in där,stannade 2 meter i från mig...kul att hon kan vara som vem som hellst!

På eftermiddagen när vi kom hem och avlöste vår barnvakt min fina barndomsvän Å så lastade vi bilen full och åkte till nya huset för lite fix.

Somnade utan problem i går kväll,trött och lite sliten var jag efter en mycket trevlig helg. Tack alla för en jätte trevlig helg!

Idag får vi se vad som händer,ska städa lite köksskåp,ugn mm så det är fräscht till visningen av vårt hus på Torsdag!

Ha det gott,kram Pia

6 kommentarer:

stina sa...

Låter som en mycket perfekt och lyckad kväll =D

Kommer du säkert "leva" länge på !

Ha det gott/Kram Stina

engelsson sa...

Mennn så roligt att läsa om er Göteborgstripp..härligt ni haft det..kram

Annika sa...

Tack för din kommentar i min blogg. Vet tyvärr inte var jag har gjort av sladden som man kopplar telefonen till datorn. :( Därav inga nya bilder. :( Härligt att ni hade det bra. Jag är inte alls avundsjuk. ;) Ha det bäst min vän! *puss och kram*

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Halloj!
vad avundsjuk jag blir....U2...
Allt bra med mig, målar fönster mitt eviga arbete känns det som. Fint blir det! ;)
Må så gott!
Kram Sanna

Jag sa...

Vad härligt ni verkar haft det. Jag är glad för din skull!!!
KRAM

Mollan70 sa...

Den koserten hade jag också gärna gått på.
Måste vara en upplevelse för livet.