torsdag 20 augusti 2009

Redan Torsdag....

Morrn morn!
Idag rullar livet vidare med renovering och fix här hemma...P har lite byråer och sängbord,lampor att skruva i hop...Vi var ju på IKEA igår och det innbär ju oftast en del skruvande efteråt :)
Till vårt sovrum köpte vi denna byrå:


Sonen S fick den här:


Lampa till hallen:


Köpte även ben till sonen J´s säng,det blev kanon bra! Fyndade ett överkast till dotter M i fyndhörnan,halva priset inte ett fel var det på det,så det tackar vi för!

Nu pockar lillkissen Lisa på min uppmärksamhet....bäst att mysa lite med henne!

Ha en fin dag,kram Pia

13 kommentarer:

Madeleine Berglund sa...

Hej! jätte snygga möbler, I love it. =) Lantligt och fint, precis min melodi. Morris blir nog knäsvag när höstrusket blir ett faktum. Då är det betydligt mysigare att kura ihop med en varm katt som man kan gosa med. ;) Lycka till med allt fix till hemmet. Kram Madleine :)

Jag sa...

Guuuud vilken snygg lampa...vill ha..
KRAM

Pia heter jag! sa...

Japp Lampan är fin...lyser så fint på hallbyrån....Den finns i flera färger,men det kanske du redan sett Jessica?

Annelie sa...

Hej min goa vän..
Har skrivit ett liiitet inlägg i min blogg.

Ha en underbar kommande helg..

Massa kramar din vän Annelie

engelsson sa...

Tack för dina fina ord om mina foton..det värmer.. O ni har o göra som vanligt..det verkar vara lite finlir kvar nu..kram

Jag sa...

Tack för kommentaren. Den var stärkande. Det betyder SÅÅÅ mycket för mig att du finns där.
Tack

Majken sa...

Vilka fina grejer... Sovrumsbyrån den har min svärmor/svärfar hemma i sitt sovrum Den verkar jättebra, rymlig & snygg.

Lampan gillade jag...
IKEA ÄR SÅÅÅ KUUUL!!!

Hoppas du får en fin dag & glöm inte att vila mellan renoveringarna...

Jag-Carolina sa...

Möbler helt i min stil!
Fick nya IKEA katalogen här om dagen men jag har inte kunnit kolla i den än...
Hoppas ni får en mysig torsdag.

Annika sa...

Hej gumman! Jättefina saker ni köpte! :) Kan tänka mig att lampan lyser jättefint! :) Ha en bra dag! *puss och kram*

Annelie sa...

Vilka kanonfina möbler du skaffat..
jag har också den lampan i både vitt o svart och dom är såå fina!!
Sitter just nu och lusläser nya Ikeakatalogen..man vill bara haaa massa fina saker!

Ha en härlig dag!
kramar

stina sa...

Vilken snygg byrå, helt i min smak =D
Ja de andra var inte fy skam de heller :)

Jaa....klart missen ska ha lite gos.... ;)

Kram på dig och jag hoppas din dag varit fin :O)

Annelie sa...

Kalkaxel är nåt man kan få efter en muskelinflammation,, inte ofta man får det men det händer.
De bildas kalk mellan kotan och nåt annat.. kommer inte ihåg.
Smärtan är olidlig och rörelsen är lika med noll.
Jag kan röra underarmen och handen men överarmen inte alls.
Det går att operera, men det är inget de gör i första taget.
Men, jag är såå jäkla trött på värken nu och att jag inte kan röra mig som jag vill.. så jag önskar mig faktiskt en operation.
Ja jag VET, att jag är sjuk som önskar mig en sån sak.
Men då vet jag ju att man blir bra.

Jajamensan, visst går det att övernatta i stugan.. så där kommer vi säkerligen till att vara mycké på sommrarna.

Ha en goer kommande helg.. // Stor kram Annelie

Monachos sa...

Kul med nytt och lampan - det är snygg. Dottern har den vita och sonen den svarta.

Väntar på att jag ska åka ner till ikea när min flytt är på G. Sonen behöver nytt och man kan ju alltid fynda något man egentligen inte behöver:)

Och Lisa. Min hittekatt som jag hittade förra sommaren är borta. Och det har hon varit förr så kanske dyker hon upp igen och är som vanligt.

Men min gamla katt. Han tycker det är så mycket bättre att få ha matte helt för sig själv. Ska åka på öppethus på ett katthem på lördag och sonen säger -TA INTE MED DIG en ny katt hem :)