onsdag 19 augusti 2009

Onsdag Morgon,dagarna rullar på...

Tjena mitt bena! Här är allt bra! Barnen är i skolan,Pekka är hemma efter ändrade planer med jobbet i går...det blev inget Skövde utan Norrköping i stället vilket passar honom jätte bra!

A är ledig från oss i dag,kommer i morgon igen...snart dags att tapetsera i gille stugan....sen golv och sen kommer min bit INREDNING! Me like:)

Snart kommer G med elektrikern som fick förhinder i går,efter det ska vi åka och fixa lite innan V kommer från skolan,sen blir det IKEA,ska köpa en byrå till sovrummet äntligen,och lite annat smått.

Pekkas jobbar kompis L var här på en fika i går,kul att visa honom runt och berätta våra planer...han blev såld när vi berättade om spa avdelningen....kul när man känner att glädjen är äkta! Ska bli kul när han och H kommer på middag sen när allt är klart! Härliga goa människor!

Nu återstår bara för mig att önska dig en fin dag! Själv är jag välmående och trivs underbart bra med mitt liv just nu...tänk att allt blev så rätt! Vågar man så vinner man!
Kram Pia

5 kommentarer:

Anna sa...

Vad bra att ni känner att ni gjort rätt i ert beslut att flytta.

Här är också flytt igång. Men det är sonen som ska flytta 25 mil bort... *snyft*

Fast det är ok, för detta är något som han vill och är glad för... =)

Annika sa...

Härligt vännen! Jag önskar att jag hade orken att fixa allt här hemma! :/ Men just nu är jag helt nollställd! :( Tror att jag redan börja känna av lite resfeber. Vill resa men ändå inte. Ha en bra dag! *kram*

Ulrika sa...

Härliga känsla!!

Det är roligt att höra att någon trivs jättebra med sina val och sin situation.
Grattis får man väl nästan säga ;)

Kram!!

Vicki sa...

Ni verkar ha en massa att göra och fullt upp?? Har ni lämnat erat andra hus nu?

Vicki

Jag sa...

Tummen upp för dig Pia!!! Du är värd all glädje efter detta tragiska år tycker jag.
Massor av kramar