tisdag 4 augusti 2009

Morrn Morrn!

Läget? Här är det fina fisken :)
Stressen jag känt inför visningen har lagt sig och nu är jag mera som ett barn innan jul,förväntansfull!
B&D tvättar just nu våra fönster,härligt med fönsterputtsare i släkten! Själv ska jag frosta av frysen och städa/tvätta ur kylskåpet i dag!

P är fortfarande hemma,får se om det blir något jobb denna vecka annars passar det alldeles utmärkt att han är ledig nu när det är skarpt läge så att säga!

Målarn fixar så fiiiiiint i nya huset,nu syns det verkligen att det händer något,på torsdag ska vi sova första natten där eftersom vi måste ta bort Morris inför visningen och jag tycker inte att det är rätt att flytta lilla kissen fram och tillbaka...så vi får bo lite provisoriskt så länge!

Önskar dig en fin dag,hoppas solen skiner på er! Kram kram

4 kommentarer:

Annika sa...

Ja, du det är mycket att fixa och dona med! ;) Jag håller mest på med att rensa ogräs på vår uppfart. :S Det tar aldrig slut, men fint blir det. :D Hoppas att du får en toppendag! *puss och kram*

Madeleine Berglund sa...

Hej! Fönsterputsare i släkten? Ojoj, det låter finfint det. Jaså, er kisse har också insett att livets goda är att ligga och vila mest hela tiden. Hihi. Katter är för söta. =) Kram Madeleine

Ulrika sa...

Hoppas dagen blir förnöjsam på alla sätt.
En härlig tisdag är en härlig tisdag!!
Kram!

Anonym sa...

Spännande att få sova i erat nya hus.
Ha det gott
Kram