söndag 9 augusti 2009

Sönda morgon!

Blev väckt kl 6 av att Morris jamade & villle komma in...duktiga Morris som supersnabbt har anpassat sig till sitt nya hem! Jag trodde att han skulle vantrivas,så det känns extra skönt att det funkar så bra! Igår åkte vi till gammla huset & hämtade saker & möbler till de rum som är klara eller nästintill klara,bla annat P's & min säng. Älskar vår säng,vi har "hisssängar" med tempur madrasser ;) har haft en resårmadrass på golvet innan nu i 2 nätter,visst har vi sovit ok men inget går upp mot våra sängar! Jag bloggar från mobilen i dag med,kanske får vi bredband i mrg...hoppas! Idag ska vi hämta mer möbler & saker i huset samt försöka att få lite ordning här hemma på det vi redan tagit hit.... Idag kommer &så svärmor & M,fast de ska bo hoss svägerskan med familj för här är det för rörigt än... Men de kommer hit & kollar in hur vi har det hoppas jag! Nu ska jag hjälpa dotter V att stoppa in kläder i hennes garderober! Ha en bra söndag mina vänner kram Pia

2 kommentarer:

Annelie sa...

Hej vännen..
Kikar in hos dig idá..
Härligt att höra att ni börjar att komma rejält till rätta.

Måste fråga dig, vad gillar du Tempurmadrasserna när du har fibro-värken..??

Ha det bäst och sköt nu om dig.. // Stor kram din vän Annelie

Anonym sa...

Hej!´
Låter som ni trivs bra i huset. Ha en fortsatt trevlig kväll.
kram