måndag 26 januari 2009

Bäbis mys


Igår så kom min svägerska N och svåger C och så klart deras söta lilla E 5månader hit och käkade med oss. Jag fick min abstinens stillad för ett par dagar,bäbisabstinens,hon är så go mosters älskling!
N,P&jag åkte sen till vattengympan där oxå F väntade på oss,vilket härligt gäng vi har blivit nu på vattengympan,kul att ni hängde på den här terminen brudar! A körde verkligen skiten ur oss,känns i kroppen i dag...fibron gillar inte alltid vattengympan lika mycket som jag gör tyvärr.

Idag ska mannen och jag åka till stan en sväng,lite som vi ville få fixat. Sen i kväll åker han och jobbar igen och kommer hem i slutet på veckan.

Fick även en glad överraskning från en gammal vän igår,Underbart A! Har tänkt så mycket på dig,nu kan vi ses mycket oftare!Ser fram emot helgen jättemycket! P&T har lite killsnack att ta igen nu med så vi borde boka in hela helgen eller hur?

Det känns verkligen att det är ett nytt år,det började inte så bra med P's krasch men annars så har det hänt så mycket posetiva och roliga saker,saker som jag är glad för,det är kul att leva helt enkelt!

Synd att du mår dåligt Jessica,hoppas du mår bättre tills på Onsdag du har väl inte glömt bort vår lunchdate?

Nu är det bäst att sätta fart....kram till alla//Pia

2 kommentarer:

Anonym sa...

2009 blir ett bra år har jag bestämt. ;) Jag har ju lärt känna dig och det kan ju bara innebära att det blir ett underbart år. :) Ha en bra dag! *puss och kram*

Madeleine Berglund sa...

hej! Ny vecka och nya tag. Själv ska jag träna som bara den ikväll, inte vattengympa dock. Utan ett svettigt body pump pass. Go Madde go Madde, hihi.. Bebisabstinens känner jag igen, även fast jag inte har några barn. Men längta gör man som bara den ibland. Hormoner? Modersinstikt? Jag vet inte vad som händer riktigt.. Kram Madeleine