torsdag 29 januari 2009

Godagens Godagens


Hur är läget med er?
Med mig är det bara bra,detta trotts tråkväder med duggregn och ingen sol.
Jag har varit på stan en sväng,hittade lite smått och gott.Bla ett nytt duschdrapperi och nya fräscha handdukar.Har haft projekt slänga alla gamla nötta fula trasiga handdukar,fick lite nytt av svärmor och M i julklapp oxå så nu börjar det bli bra!
De jag köpte idag och även duschdrapperiet var vitt...denna rena fräscha färg och den ger även harmoni tycker jag! På drapperiet är det även vita medaljonger,diskret men snyggt!!
Nyss hemkommen efter en sväng i mataffären oxå....Insperationen är fortfarande låg vad det gäller mat...Hm....så är det med det :(

Ikväll kommer min älskling hem,han är så saknad så det blir mysigt...är han snäll kanske han kan få snarka lite i natt ...fast bara om han är snäll ;)

Nej nu ska jag börja förbereda käket för snart kommer mina härliga barn hem!
Kram kram ha det gott//Pia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow, du fyller mig med massor av possitiv energi. :) Härligt! *puss*

Pia heter jag! sa...

Men åh tack snälla :)