torsdag 29 januari 2009

Energi föder Energi!


Fick på eftermiddagen i dag ett telefonsamtal från T,hon är kompis till min svägerska N och vår gemensamma vän K. T säljer AloeVera produkter till mig så hon ville kolla av läget.Vi kom att prata om en hel del saker,och jag blev så berörd....hon är så härlig!
Jag riktigt kände hur energin från henne fyllde hela mig,vi klickade som hon sa,wow!

Jag tror verkligen på det där med att vissa människor är energi tjuvar,det är bara den och det den har att säga som är viktigt....en person som vill stå i centrum,som har bekräftelsebehov.För visst har vi alla träffat på en energitjuv??
Sen finns det de som är tvärtom som sänder ut massor av positiv Energi,som lyfter folk!
T är en sådan,Jessica med,min svägerska och flera andra...ingen glömd men kan ej räkna upp alla här.
Efter vårt samtal kände jag sådan glädje och styrka...visst är väl livet underbart??
Tack alla mina Energi på fyllare för att ni gör mig till en bra människa,TACK!

Sen gick det som en dans att städa under våningen på huset :) Har lite ont i kroppen nu,kanske blev det lite för mycket den här veckan(Fibron och jag krockar lite i bland)Men men jag är glad iallafall,så det så!

Kram på er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt gumman! Hoppas att du mår bra imorgon oxå! ;) *puss och kram*

Anonym sa...

Så härligt att då fått energi påfyllare!!! Det är underbart när man blir så där upprymd och glad att man förtränger fibron och nynnar till en melodi istället *ler*
Ljuvliga blommor!!!

Nej, energitjuvar vill man inte ha att göra med, vi har redan en energitjuv och det är fibron, det får räcka med det tycker jag.

Trevlig Helg Pia!

Kram Tina