tisdag 27 januari 2009

God Morgon världen!

Läget med er alla i dag? Jag mår bra,huvudet har slutat värka för den här gången...skönt!

Idag ska jag ta en fika med F&M,det känns som det var evigheter sedan vi sågs men kollade min kalender insåg att det var bara 3 veckor sedan,oavsett hur lång tid det var så har vi alltid lika trevligt när vi ses...för vad går upp mot en fika i goda vänners lag?

Sen blir det att ta hand om hus och hem,det ständigt pågående arbetet med att få AB familj att rulla runt :)Behöver nog uppgradera kylskåpet lite oxå!!Men det tar vi då..nu är det roligheter först och måsten sen...

Vi hörs,kram från mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hjärtat! Skönt att höra att du slipper huvudvärken. :) Jag sitter på skolan och skriver det här till dig. Ska nog snart bege mig hemåt för att oxå försöka få mitt företag att fungera. :p Kanske ska ta och fara och träna i kväll? ;) *puss och kram*