söndag 11 januari 2009

Fortfarande Omtumlad

Idag åker min son J med sin Faster,Farbror,kusin och tre andra till Sälen. Jag har en klump i magen,är så orolig att något ska hända,med tanke på det som hände min P natten till fredag(se tidigare inlägg). Tanken är att jag,P och resten av barnen också ska åka dit på onsdag eftermiddag.....MEN vi får se,P ska köra bil idag en liten sväng för att se hur det känns och för att det nog är bra att göra det så tidigt som möjligt så inte rädslan tar över.....

Jag och även P mår bättre men vi kommer alltid bära med oss detta,han hade änglavakt och vi är tacksamma över livet....så oändligt tacksamma....

Mina tankar går också till dig Jessica,du har det extremt jobbigt nu.Jag finns här hör av dig när du orkar.

Kärlek och kram till er alla//Pia

4 kommentarer:

Jag sa...

Jag är sååå tacksam att jag har dig min käraste vän!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Skönt att höra att ni mår bra. Självklart blir man chockad när en sådan sak händer. Fasen hade väl varit annars. Man uppskattar det lilla och värderar livet på ett annat sätt. Tack för din kommentar. Jag känner på mig att du alltid kommer att finnas i mitt hjärta. ;) *puss och kram* din vän

Anonym sa...

Hallå, nu har även jag fallit till föga och ska skriva lite komentarer till din blogg.

Bra att ni mår bra :)

Pia heter jag! sa...

Åh vad ni e gulliga!!! Tack!

Kul att du skriver oxå Micce,välkommen!