torsdag 8 januari 2009

Torsdag

Hade tänkt att ta en promenad i går men skavsåren på mina hälar gjorde så J***A ont så det gick bara ca 15 min med hemsk smärta....:(
J köpte comped(vet ej hur det stavas) i går kväll så nu är de på plats och jag är alldeles snart på väg ut....frågan är bara vilka skor jag kan ha....Om det nu inte går får jag väl sätta mig på motionscykeln en stund i stället...

För övrigt i dag så ska jag ta det lugnt,behöver lite egen tid,tid för tankar och återhämtning.

Hoppas din dag blir bra och glöm inte att just du är fin precis som du är!

Kram Pia

UPPDATE: Det blev motionscyckeln...tyvärr....men såren läker,kanske kan jag ta mig till affären på em. Nu duschen,Tjing!!

1 kommentar:

Anonym sa...

All motion är bra motion. Och om vi inte lyckas idag så gör vi det imorgon! ;) Du är oxå bra precis som du är! ;) *kram*