söndag 18 januari 2009

Hemma...

....vi kom sent i går kväll,skönt att sova i sin egen säng i natt!

Vi har haft underbara dagar,kallt som attan men härligt! S&V har lärt sig att åka slalom och de älskar det!
M & jag var på varsin behandlig i fredags,jag tog en klassisk massage så underbart skönt det var den bästa massören jag haft,det var på Högfjällshotellet(fjällspa).

Resan upp och även hem gick bra,P kännde sig lugn,vi tog det lungt med många pauser.

Idag är vi trötta och tar en vilodag,ska packa upp och "komma tillbaka" till vardagen här hemma.

Hoppas allt är bra med er,vi hörs snart i gen!
Kram Pia

4 kommentarer:

Pekka sa...

Borta bra men hemma bäst..

//Din Snygging

Pekka sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej gumman! :) Skönt att höra att du är hemma igen och att resan gick bra. Ha det bäst! *kram*

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Vad mysigt det är med Sälenbesök!!! Vi brukar också åka då och då. Jag hade aldrig stått på ett par skidor när vi åkte dit första gången, men efter ett par resor så kan jag till och med ta mig ned i blåa backar :)

Kram!