onsdag 21 januari 2009

Ny dag,nya tag!

Känner mig mycket piggare och gladare idag,tack för det! Igår var en jobbig dag då Fibromyalgin gjorde sig väl påminind,tröttheten var värst.
Skulle hjälpa S med läxan,frågade om vi kunde ligga på min säng och göra det....sommnade från och till....bra mamma var jag inte igår....suck.
Sommnade vid 21.30 och sov så sött i 9 timmar när klockan väckte mig,hur länge hade jag sovit annars? :(

Idag är J & V sjuka,de har ont i halsen.....så de är hemma från skolan.
M ska på röntgen i dag för att se hur ryggen rätat ut sig efter den ryggoperation hon gjorde i oktober. Hon har scolios,och opererade nedre delen av ryggen,det blir antagligen en operation till i vår. Så hon och jag ska dit och då passar vi på att ta en lunch på stan,ev hinner vi med lite shopping oxå .)
J lovade att ta hand om V när vi är där,svårt att boka om tiden till röntgen .Klart det går men det drar ut så på tiden då och jag vill få det gjort så att den nya operationen blir av så fort som möjligt...för det är jobbigt för henne att gå igenom allt det där,och det blir jobbigt för oss.I höst börjar hon ju 8:an och då är det betyg och med andra ord inte så bra med mycket frånvaro. Det tar 6 månader efter varje operation innan allt är helt läkt,hon får ej vara med på gymnastiken under dessa 6 månader.

Så ser min dag ut,känns bra...bara det är en härlig kännsla! Ser fram emot att få vara lite ensam med M,det blir inte så mycket av den varan nu för tiden för hon är väldigt mycket tonåring just nu om jag säger så.....,tur hon är söt :) hehe...

Nu lite mys med Morris innan duschen!!

Ha en bra dag,det tänker jag ha! Kram Pia

3 kommentarer:

Jag sa...

Ha nu en riktigt bra dag vännen...
KRAM

Anonym sa...

Krya på er! *kram*

Micce sa...

Vi tänker på er alla och speciellt mycket på "M" denna skönhet.