måndag 12 januari 2009

Måndag

God förmiddag kära vänner!
Måndag igen,en ny fräsch vecka det tackar vi för =:)

Idag ska jag och P åka till vår totalkvadde bil för att tömma den på saker,jag undrar hur vi kommer att reagera när vi ser den...P var där med svåger C samma dag som det hänt men glömde förståligt nog lite viktiga saker i bilen. Tror det är bra att ha sett den innan den går till skroten....vi hann att ha den i 8 månader...P som älskade sin bil,vårdade ömt...bilen som skulle rädda hans liv....Phu....Nog om detta för nu.

Annars så är det inte så mycket på agendan idag,K kommer snart och hämtar min svägerskas hund som vi varit vakt till sedan i går. Han ska vara hos K när hans matte& husse är i Sälen dit även vi åker på Onsdag :)Ska även packa inför resan,tråkigt men ett måste.

Ha en bra måndag mina vänner kram Pia

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hjärtat! Tack för kommentaren. :)Lektionen gick bara bra! :) Skriver om det i min blogg lite senare idag. :) Har skickat ett mail till dig! ;) Ha det bäst! *puss och kram*