måndag 12 januari 2009

Det blev en kännslomässigt jobbig dag i dag med


Vi åkte till vår bil,det var första gången jag såg den live sen olyckan. Det var så tufft att se den,jag darrade hela jag och blev ledsen när jag såg den.Tvingade mig själv att gå fram,öppna dörren och kolla in.....Min P har suttit i den här och klarat sig,helt otrolig!!Inuti kupen' är det hel och fin förutom krockuddarna som utlöstes.
Fy ja,men det är gjort nu och jag behövde se den...

Sen var vi på bilfirman och beställde en ny bli,känndes så fel och oviktigt men jag vet at vi måste ju ha en bil så det är ju viktigt igentligen. Det tar 8-12 veckor innan den är klar....en evighet! Nu har vi ju en bil från försäkringsbolaget som vi får ha i 45 dagar,men sen då? hallå det tar 8-12 VECKOR innan vi får vår nya....måset ringa försäkringsbolaget ....Någon som varit i samma sitts? hur gör man?

Så nu är jag slut...Over and out

1 kommentar:

Anonym sa...

*kramar om länge* Du är stark! Du klarar det här! Och jag kommer nog att skriva en klyscha nu men "det ordnar sig alltid". Du finns i mina tankar. *puss*