söndag 4 januari 2009

Smörgåstårtor,Fotbolls DM och Namngivning


Härligt blandad rubrik va? :=)
Ok vi tar det från början....I Fredags em och kväll hjälpte jag min Svåger C och Svägerska N att göra smörgåstårtor till deras dotter E's Namngivning i går. Kvällen blev sen och jag hade så ont efteråt,men fina blev de(och smakade gott oxså skulle det visa sig på lördagen).

Igår Lördag var det dags för fotbolls DM för min stora son och hans fotbollslag. Kl 6.30 ringde klockan...hjälp vad trött jag var!! Vi åkte med till grannstaden och hade planerat att se de 2 första matcherna men det blev bara en då match två blev ändrad i tid och vi skulle på namngivninen kl 14. Så vi han åka hem och vila lite innan det var dags att svira om och åka. Kl 2 var vi på plats alla utom stora sonen J som var kvar på DM. De hade gjort ett bildspel som var härligt att se,åh vad jag är glad för lilla E,hon är så fin! Som sagt smörgåstårtorna smakade bra och jag fick mycket beröm....C's mamma K tyckte att jag ska starta catering.....om bara kroppen orkade skulle det vara så kul!! Hon sådde ett litet frö...kanske skulle det gå i en liten liten skala? Hm ja det tål att tänkas på....

På kvällen igår var jag dööööödstrött,sommnade sött kl 22...vaknade 9 idag...!

Idag blir det bio med tre av barnen,P,J&C ska till gymmet och då passar vi på att göra något skoj...

Ha en bra söndag! Kram kram//Pia

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow, jag blir trött bara av att läsa om allt som du har gjort i helgen. ;) Men det är skönt att ha och göra oxå annars kan helgen lätt bli lång. Speciellt när man varit ledig som jag sedan den 19/12. Ha det bäst! *kram*