fredag 23 januari 2009

Så var denna fredag slut,ja snart i allafall

Kl är 23,jag är trött....det har varit en bra dag idag bra men låååång!!
J är ute med kompisar och de andra är hemma....jag är trött o vill sova men vill veta att han kommer hem innan jag kan sova gott....Shiiit alltså mina barn ÄR stora nu,men inte så stora att de lärt sig klart om vad som är mindre bra....Jag litar på J javisst men jag är inte dum på något vis har själv varit ung. Så jag håller mina tummar för att han kommer hem typ så här:
*HEL
*NYKTER
*GLAD
*I TID

Har aldrig haft några problem med honom ang just detta,håller mina tummar och tår för att intre så ska bli fallet idag heller....
Kom hem nu Älskade Unge,Mamma är trött!

Kram Pia

1 kommentar:

Anonym sa...

He, he! Det skulle kunna vara jag som skrev det där om att sitta vaken med barn som är ute. Min pappa var likadan. :) Ha det bäst min vän! *puss och kram*