torsdag 1 januari 2009

Nu är glada julen slut slut slut.....

.....julegranen kastas ut ut ut.....Japp kunde inte se alla saker mera....nu är det bara julgardninerna kvar men det tar vi i morgon..
Konstigt jag älskar verkligen när man tar fram adventsljustakar och tomtar..men åh så rent och fint det blir när man tar bort dem

Kvällen i går var mycket lyckad,vi åt gott och alla trivdes. N och jag hjälptes åt med maten. Kl var närmare 3 innan jag sommnade och vid 9 var jag uppe på benen i gen så i kväll blir det att sova tidigt....har haft lite ont i skallen i dag,kan inte förstå varför?? N,C & E sov över så vi har tagit det väldigt lungt i dag,kom ur pyjamasen kl 2 och bytte då till myskläder....en jätte skön dag.

Hoppas allt är bra med er så första dagen på det nya året??

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänker inte kasta ut min gran än. Den får vara kvar hos oss ett tag till. Ha det bäst gumman! *kram*

Anonym sa...

Tack för din kommentar. Jag skriver gärna upp på det du skrev. Jag tror jag ska leva efter ett motto jag hörde en gång. "Unna dig själv att inte umgås med folk som inte vill dig väl". *kram*