söndag 11 januari 2009

Vi mår bra,vi kommer klara det här!!

Dagen i dag har varit mycket bra,P körde bil och det var inga problem....sakta men säkert kommer han tillbaka till sitt vanliga jag,så vanlig man nu kan bli efter det som hände. Vi beslutade att vi kommer att köra upp till Sälen på onsdag em/kv som planerat!

I kväll fick jag väldigt glada nyheter från en nära släkting,är så glad för din skull M! Det kommer bli ett bra år trotts den dåliga starten med P's krasch....eller hur? Förstår att du är skakis,vem skulle inte vara det?

Jessica....du har det tufft just nu,du vet att jag finns här-dag som natt! Men jag tror det blir bra..ni behöver tid....allt annat har ni eller hur? Hur det än blir så finns jag här,glöm ej det!

Annica,tack för din vänskap,dina värmande ord-Härligt!!

Kram och god natt

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så skönt att höra att allt gick bra idag. Och självklart är du välkommen på middag hemma hos mig när du vill! :P Det finns alltid så det räcker till en till! ;) Detsamma vännen! Alltid lika trevligt att se en kommentar och värmanade ord från dig. Ha det bäst! *puss och kram*

Jag sa...

Ja det kan ju bara bli bättre .?.?.?.?
Hoppas det ialla fall. Jag vet att du finns där kära vän...

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Men usch vad hemskt det som hänt er. Läste vad som hade hänt längre ner i din blogg!

Jag hoppas ni snabbt återhämtar er från chocken!

Kram!

Micce sa...

Tack Pia!
Jag vet att du tänker på mig, du är alltid rar och omtänksam. Vilken helg...pust! Två chocker samma helg, lite mer än man klarar av. Jag är fortfarande skakis.