fredag 23 januari 2009

Ohio Gosaimas!

Eller som man säger på svenska GOD MORGON! (Ohio Gosaimas är Japanska)

Hur mår ni mina vänner? Jag mår prima,känner mig glad,pigg och lycklig!
Har i ochför sig sovit dåligt i natt,men vad gör det? Jag lever och har min underbara familj och underbara vänner,de bästa,Så vem är jag att klaga då?

Idag är det fredag,fredagar är så mysiga.....fredagsmys med familjen i kväll,egen tid med min P nu på dagen....kanske vill han hitta på något skoj med mig?

Igår blev jag medlem på Facebook,har hållt emot länge och trott att det inte är något för mig,men det var skoj jag blev fast där mella kl 18-22.30....hoppsan hoppsan!
Min dotter M sa att Facebook är som Bildagboken fast för tanter.....jaha så nu är man tant också,vad dumt att jag gick med :)

Någon ny här? Eller gammal som "smygläser" lite? Lämmna gärna ett avtryck i bland kommentarerna!

Ha nu en jättebra dag,ses vi på Facebook?
Kram Pia

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du! Att vara tant vill man väl inte men att vara på Facebook är ganska ok. ;) Jag hoppas att du får en underbar dag och en underbar helg! *puss och kram*

Anonym sa...

Hej..
Tant eller inte så är det rätt kul med Facebook, jag fick kommentaren; det finns många gamlingar på Facebook..av min dotter.. Jag tycker det är rätt roligt att kolla runt.
Hittade din blogg när jag satt och snokade om tjejer som har fibromyalgi. Har själv haft det sen ett par år. Jättejobbigt att acceptera den, tycker jag.. Frisk i knoppen och kroppen lever sig eget liv....
ses på facebook
kram Lena

Mittljuvaskafferi sa...

Hejsan!Jag surfade runt lite om fibromyalgi. Jag fick veta att jag hade det 2002 då fick jag min förklaring av varför jag hade mått som jag gjort länge. ena stunden är man pigg nästa stund känns det som man hade 40 graders feber, men det är inte värt att klaga det är ingen som tycker synd om en heller =0) Man får göra det bästa av situationen!
Ha de bra!
Mvh Birgitta

Jag sa...

Hej min vän....