lördag 31 januari 2009

Skönt med helg :)



Våra planer vi hade för helgen fick stå åt sidan,V är sjuk och då finns inte så mycket mer att göra än att kurera henne! Sånt är livet....

Igår hade vi en mysig familje kväll,åt en god middag och såg på Lets Dance. Säker många barnfamiljer i Sverige som gjorde det samma ;) Inatt sov jag så himla gott och känner mig pigg,har ont i armar och axlar i dag så jag fick börja dagen med medicin...tråkigt men sant.Hade det varit vardag hade jag nog hopat över medicinen men nu är familjen hemma och då vill jag inte vara gnällig och ha för ont så därför tog jag min medicin....

P håller på med travet....kommer storvinsten i dag M? vi hade ju planer så det skulle ju sitta fint!! Håller tummarna!

Idag ville son S gå en sväng på stan med sin mamma,vi får väl se hur vi gör...Han skulle behöva klippa sig oxå så det vore inte så dumt....jaja vi får se.

Återstår väl bara att säga TREVLIG HELG!

Kram o hej från mej ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trist när barnen är sjuka. Vi har fått ställa in våra planer flera helger på rad pga sjukdom. Men den här helgen har vi varit friska. Än så länge. :p Ha det bäst! *kram*

Jag sa...

Jag undrar om det är nåt på G med vädret för Carola hade också så ont idag....jag med ...är öm i precis hela kroppen...

Micce sa...

Ja idag var det ruggigt nära på v-75an. Vinsten kommer till våren Pia :)Ha en bra kväll nu!