tisdag 6 januari 2009

Härlig promenix i solen! & Viktminskning...


Fick med mig P på en härlig promenad i solen,vinden var lite kall men vi höll värmen genom att gå oss svettiga,Underbart!!
Ni som känner mig vet att jag var så duktig 2007 och en bit in på 2008 på att vara ute och gå minst en timme om dagen,detta och en sund inställning till mat gjorde att jag gick ner massor av kilon....efter ett ganska tungt 2008 så har alla kilona smugit sig tillbaka,ja jag äter som tröst...sorgligt men sant!....Så nu vore det väl väl själva F**N om jag inte skulle kunna lägga min energi på att må bättre istället för att älta det som är jobbigt.Så ja så ligger det till,har inte funderat färdigt på om jag ska dela med mig av mina framgångar/motgångar(ang. viktminskningen) här med er,vad tycker du? är det en bra ide' att "blotta mig" så ang något som faktiskt är himmla privat...eller är det kanske det jag behöver, att ha en liten "piska" på mig??? Snälla säg vad DU tycker!!

Kram Pia på väg mot ett lättare liv :=)

2 kommentarer:

Jag sa...

Ja, jag tror nog det blir en liten push att dela med dig...

Vad duktig du är!!!!

Anonym sa...

Jag har valt att skriva min vikt på min sida men har inte alltid gjort det. Du måste känna själv vad som känns bäst. Jag tycker att det blir ytterliggare en anledning att sköta sig om man är ärlig i det man skriver. Jag har oxå promenerat idag. Läs min blogg så får du veta mer. ;)