måndag 7 september 2009

Bilder från vardagsrummet!

Hej på er!
Helgen har varit kanon bra,Idag är det måndag med allt vad det innebär! För mig innebär det ny vecka nya rum att få fint i! Bla för livet är ju så mycket mer än så!
Kameran är fortfarnade borta....(hm inte bra!!) Så det fick bli mobilbilder som är mindre bra men ok.
Bilderna är från vardags rummet,en på matsalsdelen och en på soff/tvdelen.
Rummet är jätte stort,50 kvm,så det är svårt att få med allt.Gardiner har vi ej hunnit få upp ännu. Det finns ett burspråk med som A ska tapetsera och lägga golv i idag,så det får ni se i morron...burspråket är i mellan dessa två delar...




Japp så ser det ut och vi är jätte jätte nöjda! Idag SKA jag sätta upp gardiner!
Annars en lugn dag,P åker och jobbar,barnen åker till sina skolor....
Ha det gött,kram Pia

8 kommentarer:

Annie sa...

Go morgon! Förstår mycket väl att du/ni är nöjda :) det är ju jätte fint! Trist med kameran :( hoppas den kommer tillrätta snart. Ha en härlig måndag, kram

Jag sa...

ÅÅÅÅÅÅÅÅ vad fint det blev.

VBH= Vincent, Birger, Harry.... Mia har så många konstiga namn på folk. Hon är barnvakt till sin systers barnbarn Vincent. 7 månader och jätte-fiiin.

stina sa...

Super, duper....FINT !! :O)
Så roligt att du delar med dig av ditt fina hem *tummen upp!*

Jaaaaaa.....vilken seg dag idag.
Jag har jobbig värk just nu och när min kl ringde...*ler*,,,08:00
Var jag ej klarvaken precis :o/

Kram på dig och ha en fin dag min bloggvänn :)

Anonym sa...

Tack vännen för att du kikade in hos mig.
Kram

Vicki sa...

Oj, vilket stort vardagsrum!!

Hur stort är hela huset??

Blir en ny spännande match på onsdag som man inte kan missa.

Ha det bra,Vicki

Farmor sa...

Men Pia, var är kameran?

Pia heter jag! sa...

Svärmor: Säg det...den finns här för vi har använt den här,frågan är bara vart??

Pia heter jag! sa...

Svärmor: Säg det...den finns här för vi har använt den här,frågan är bara vart??