fredag 25 september 2009

Lovely Friday!

Underbart med Fredag i gen,i kväll blir det fredagsmys med familjen!
Lyssnade på S & V i morse då de borstade tänderna och små pratade med varandra...."i kväll är det fredags mys" sa V,"ja åh vad jag längtar" sa S.....härliga ungar...snart är ni med tonåringar som era stora syskon och säkert inte alls vill mysa med pappa och mig...men än så länge så passar jag på att njuta! Hoppas även att J & M kommer att vara hemma i kväll..

Igår var jag barnvakt till lill E,det var jätte mysigt! Vi var i skogen en sväng,gungade och grävde i sandlådan åh vad hon skrattade!! Tyvärr började det att regna så vi fick gå hem,då skrattade hon inte!! Men lite mat i magen så blev det bra i gen...sen blev hon trött och fick sova middag i stora kusin J's mysiga säng....vaknade glad som en sol full av bus och skratt...så då lekte vi en stund till innan mamma kom och hämtade henne! Mys mys!

K's familj vakar vid hennes sida,hennes fina barn,hennes kära S,hennes mamma G mfl är nu dygnet runt hos henne.....4 månader har gått sedan hon fick beskedet om att hon har Cancer...ynka 4 månader....Du finns i mina tankar K,vi tar hand om ditt fina barnbarn Lilla E...jag lovar hon kommer att ha det bra...All kärlek till dig!

Önskar er allt gott idag,Kram Pia

4 kommentarer:

Jag sa...

Man kan verkligen säga att du lyckats när barnen till o med VET att det blir mysigt på fredagen. Du är bästa mamman Pia.

Fredags-kramar till dig

stina sa...

Ja visst är de härliga barnen :O)

Tack Pia...jo jag mår fantastiskt bra idag.....har fått glada nyheter.....

Men de känns rätt bleka när jag vet vad era tankar är nu...ryser av dina fina ord.

Du är så varm och go/kramar om

Madeleine Berglund sa...

Hej! Tack o tack, vilka snälla ord. =) Fredagsmys blir det hemma hos oss också. Ska köpa godis till ikväll framför Idol. Gott! Vi ska till Malmö därför att N:s lillebror bor och jobbar som skådespelare där nere. Vi ska se en föreställning han är med i på en teater. Kul!
Kram till dig Pia! /Madeleine

Anonym sa...

Hej vännen! Jag är hemma igen. Önskar dig en trevlig helg!
Kram