torsdag 17 september 2009

Torsdag 17/9-09

God morgon alla härliga!
Idag fyller min stora son J 16år!! Grattis mammas kille! Vi väckte honom med sång och paket...mysigt!


Firar gör vi i morgon med släkt och vänner,så i eftermiddag ska jag handla så jag kan göra smörgåstårta för det har han önskat till mat i morgon då firandet går av stapeln!

Skulle lägga i in bilder på flera rum till er,men insåg att jag glömt att fota....så jag får fota under dagen så ni kan få se resten av huset!

Jag ska städa det jag kan i dag tänkte jag,inte så lätt när hustomten A jobbar i hallen/hallarna och skitar ner så fort man hinner få rent....men så är det,vill vi ha fint så får vi stå ut med det lite till...snart är han klar!! Idag ska han måla,tak,trappan,mm mm och jag tror han tapetserar i morgon eller nästa vecka...

Nu ska jag dricka mitt kaffe sen sätta fart,kram kram och ha en fin dag!
Kram Pia

10 kommentarer:

Anna sa...

Kan du skicka över den där "A" till mig, när han är klar hos dig... ;)

engelsson sa...

Grattis grattis till 16-åringen..o smörgåstårta e gott.. Jadu hantverkare e ett nödvändigt irritationsmoment..*L*

Jag sa...

Hej finaste Pia.
Ja, äkta vänskap ska man vara rädd om. Och jag är sååå tacksam för både DIG o Mia. Ni har gjort det lättare för mig att acceptera sjukdomen tex. Jag blir glad när jag tänker på er.
Ta inte ut dig nu vännen. Folk får förstå att ni renoverar och inte kan ha tipp topp just nu.
Älskar dig gumman

Annika sa...

Ha en underbar dag! *puss och kram*

stina sa...

YOU ARE THE BEST !!!!.... Jag inte bara LER.......jag skrattar högt....nu på MORGONEN =))))) Trotts att jag knappt ser något för påsarna som ej vill ge vika en TUM =D

Inte många som får mig å' skratta så här tidigt, det är en konst kan jag lova :O)

Det är sånt här man bär med sig hela dagen, veckan, månaden, året.....

Åhh så ni firar idag, tänka va fort de blir stora :)
Ha det fint och mys med de dina riktigt extra idag /Kramizz Stina

Pia heter jag! sa...

Anna: Javisst,han kommer! :)

Jessica: JAg håller med,de som kommer förstår! Skönt! Så det kommer bli lugnt och fint jag lovar!!
Jag blir glad när jag tänker på dig med,alltid!

Stina: Yes!!! Lyckan är gjord för denna dagen! hihi!!

Madeleine Berglund sa...

Hej! Tjoho, kalas alltså! Morris låter som en gosig sängkamrat. =) Lycka till med städning och alla bestyr! Kram Madeleine

Madeleine Berglund sa...

Hej! Tjoho, kalas alltså! Morris låter som en gosig sängkamrat. =) Lycka till med städning och alla bestyr! Kram Madeleine

Annelie sa...

Åååå.. hälsa grabben på hans 16-årsdag.
Min son blir 16 den 21:a, saknar att inte vara med... :o((

Åååå..va gôtt med smörgåstårta, gör det nåt om jag oxå kommer..?? *fniss*
LOVAR ha med ett paket till sonen.. *fnissar*

Ha det bäst.. // STOR kram din vän i söder Annelie

Pia heter jag! sa...

Annelie: Nej då är välkommen! Bara skoj! :))) Förstår att du saknar sonen....Kram tillbax