fredag 4 september 2009

Fredag 4:September

Morrn Morrn!

Tänk vad lite sömn kan göra,känner mig mycket fräschare idag än i går kväll!
Tankarna är såklart kvar hos K,men det känns lättare i dag!

Idag var jag inne i duschen redan kl 6,skönt att ha det gjort! :)) A skulle komma redan vid 7 i dag och sen kommer en Via-sat kille nu vid 8 och ska fixa med vår parabol....så full fart redan tidigt ivårt hem i dag!

Det är bara V som är sjuk nu,de andra är i skolan,skönt för dem att det inte blev värre en en vanlig förkylning!

Å min fina barndomsvän var här i går kväll,inspekterade huset och verkade tycka om det hon såg! Kul! Vi drack the och myste en stund i gillestugan,mycket mysigt!

A ska precis börja tapetsera vardagsrummet nu....ikväll hämtar vi de möbler som ska vara där inne(hämtar dem från gamla huset)

Nu återstår bara för mig att önska dig en fin fin fredag,kramar från mig :))

4 kommentarer:

Jag sa...

ÅÅÅÅ jag vill också :(
Jag rensade bort "spöket" ganska bra igår... eller inatt tror jag för jag tänkte nog allt lite på det när jag la mig. Men nu ska jag satsa på "good energy" istället. Tack för att du finns vännen!!

Madeleine Berglund sa...

Hej! Känns tungt att läsa ditt föregående inlägg. Ibland undrar man bara: "vaaarfööör?" Skönt med fredag, hoppas parabolen funkar bra och att vardagsrummet blir mysigare än någonsin. Kram Madeleine

stina sa...

Skönt att du har det lättare idag :O) och det är ju också en av livets gåvor för att orka stå ut med allt tungt.

Fasen också *S*
Tänkte idag när jag vaknade tidigt, tidigt.....nu "slår" jag minnsan morgonpigga PIA !!:)

Vad är det som krävs för det då ??? (att slå dig...) *asg*
Ställde faktisk kl på sex, men då var ju du redan i duschen å' jag som kastade mig ut med vovven redan vid halv sju å' tyckte jag var den enda som var uppe då ?!

Kanske jag får skryta en annan gång då ;)

Summa kardemumma, vi har med vimsat runt heeeela fm men har nu äntligen landat på Moses...hahahaha (komfortstolen)

Önskar dig den finase av dagar//Kramar Stina

Annika sa...

Härligt gumman! :D Är så glad för din skull att ni snart får ert efterlängtade vardagsrum färdigt! :) Hoppas att du får en bra dag! *kram*