fredag 11 september 2009

Mys Fredag!

Hej hej!
En liten uppdatering från mig,känner mig som i går halv okey varken mer eller mindre!
Huvudvärken kommer och går,ena stunden fryser jag och andra svettas jag....men ingen feber som tur är. I natt när Morris ville gå ut så gick jag upp och släppte ut honom,men shiit vad jag frös!! Jag hackade tänder och var snabb som tusan ner i sängen sen brrr....

Dagen i dag blir skapligt lugn,lite småpyssel här hemma och lite matinköp. I kväll blir det något smarrigt att äta och sedan fredagsmys med familjen.....underbara fredag!!

A kaklade i går,i dag kommer fogen på plats sen är kaklet klart!! Det blir kanon fint!
Fick upp gardinerna i köks fönstren i går och fick tummen upp av övriga familjen samt T som var här och fikade i går,kul!!

Nu kaffe och sängen en stund till innan A kommer...

Ha det gött och trevlig Fredag alla fina//Kram Pia

4 kommentarer:

Annelie sa...

Ha nu en riktigt mysig, underbar & njutningsfull helg ihop med hela din familj.
Ta hand om dig och krya på dig.

Stor kram från södra Sverige.. // Annelie

Annika sa...

Låter inget vidare! :( Krya på dig gumman! *puss och kram*

Madeleine Berglund sa...

Hej! Men ååå en sån kökssoffa vill jag ju också ha. Woow, vilken snygging!!!
Hoppas nu att kryar på dig!!! Jo, idag ringde jag och tjatade om vattnet. Nästa vecka skickas prover och dylikt. Elen ska fixas på måndag. Skönt. Kram till dig! /Madeleine

mickis sa...

Krya på dig!!
Hoppas den snart är borta förkylningen, det är så jobbigt att gå & dra på...

Härligt att det snart är klart i köket... Husets viktigaste rum... ;)

Sköt om dig.. NJUT AV GOD MAT & SÄLLSKAP & FREDAAAAGEN!!!
& ha en fin helg!
Kram