torsdag 3 september 2009

Jahopp Torsdag...underbara Torsdag!

Idag har vi bott i vårt nya hus i 4 veckor! Tiden springer i väg kan man ju lugnt säga!
Vi börjar få in rutiner och vanor även här,fast jag tror det blir ännu mera av den varan när huset är färdig renoverat...Just nu är jag förbaskat trött på allt vad röra heter och vill bara få i ordning här hemma....MEN jag ser faktiskt ljuset i tunneln,vardagsrummet är snart klart och det hjälper mycket. Det är så mycket som hänger just på vardagsrummet,saker som just nu är ÖVERALLT som ska in dit när det är klart...
Efter vardagsrummet är det kökets tur,det kommer nog gå ganska så så fort(hoppas jag)....Sen blir det hallen....sen är etapp 1 klar!

I dag blir det inte så mycket som händer,jag ska fixa med tvätten...har fortfarande sjuka barn här hemma så ja sån't e livet :))

Ha en fantastiskt bra Torsdag,kram kram

6 kommentarer:

engelsson sa...

Hoppsanasa ..fyra veckor..det gick fort det.. Jodu här e det bara toppenbra..saknar ungarna men de e ju så stora o äldsta dottern e på plats o jagar efter dem..kram

Annie sa...

Ja tiden går fort :) Förstår precis vad du menar ang. röran...just nu så är våra saker från badrummet placerat i övriga lgh :\ och det ska ta ca 1½ v. innan det är helt klart :\
Har oxå fortf. sjukt barn hemma :( vi får hoppas att du & jag klarar oss :) Ha en underbar torsdag. kram ps: jag har uppd. bloggen :)

stina sa...

oj!...har ni redan bott där så "länge" ? Ja, du tiden ränner verkligen iväg.
Men snart....snart.....får ni tid att bara NJUTA :O)

konstig förkylning det här ??? Ena stunden har man feber och känner sig hängig för att i nästa känna sig riktigt pigg ?!

Tack för dina fina ord...

Kram Stina

Madeleine Berglund sa...

Har det redan gått fyra veckor? jösses vad tiden går fort.. Renoveringsröra är inte alltid så kul men oj så fint det blir sedan. Håll ut!!! Kram Madeleine

Ulrika sa...

Och tiden har en tendens att gå fortare och fortare med åren också *suckar*

Så det gäller att ta vara på varje dag och det verkar du vara otroligt bra på!

Kram!

Annika sa...

Härligt! :) Jag saknar "mitt hus". Ska bli spännande att se bilder när det blir klart! :) Hoppas att du har haft en bra dag?! *kram*