fredag 18 september 2009

Då var det dax för Fedagsmys,me like:))

Tjena mittbena alla läsare!

Idag är det veckans bästa dag,FREDAG!
Tyvärr inga bilder i dag heller,hann helt enkelt inte med det i går...

Ska snart ställa mej i köket och göra två stora smörgåstårtor tills i kväll då vi ska fira stora sonen J. Vi blir 16 stycken så det kommer gå åt lite smörgåstårta!
Ska ta bilder på dem sen så ni får se hur smörgåstårtorna blir!

Idag på dagen ska P hämta svärmor och hennes M vid tåget,de kommer och firar J och stannar tills på söndag,kul kul!

Hustomten A blir nog inte klar i hallarna i dag,det tar tid sånt här.......:((

Nehej nu ska jag fixa....

Ha en underbar fredag mina vänner,det ska jag ha! Tjing pling!

4 kommentarer:

Annelie sa...

Ojj,, 16 personer.. ja det är alltid lika roligt när nån fyller år.
Men, det är jobb med att göra smörgåstårtor, jag har alltid fyllningen i dagen före åså garnerar jag de samma dag.. är det så du oxå gör..??

Ha nu en helt underbar dá & helg.. // Kram Annelie

PS. Har uppdaterat nu.. DS.

Annika sa...

Då har du fullt upp idag! ;) Det kommer gå strålande! *puss och kram*

stina sa...

Verkar som du med har häcken full *ler*

Vi har med födelsedag i helgen för karln min men vi är sååå lata att vi beställer smörgåstårtan :O)

I'm a busy women you know.. ;) (iaf i helgen)

Ha en fin helg...vi "syns" på Måndag /Kramen Stina

mickis sa...

Hoppas ni får en riktigt mysig fördelsedags FREDAG!
Kram