tisdag 29 september 2009

God Morgon alla vänner!

Först måste jag tacka Sari för denna fina,Tack snälla du! Visst är den fin?



Skickar den vidare till alla som läser min blogg,varsegoda! Kopiera och lägg den på din blogg!



I dag är det Tisdag,Solen skiner men det är bara 2,5 grader ute...burr!! Hösten är verkligen här nu!

Jag mår mycket bättre nu,känns som att nu har vi verkligen gjort allt jobbigt och det kan bara bli bättre,Sörjer självklart K men säger som hennes son (min svåger C) sa: " mamma ville inte leva så där sjuk" så det är en lättnad att hon inte lider mera...





Kaffelatten är gjord och jag har krupit ned i varma sköna sängen igen,A kommer snart och sen är ordningen återställd! :))
P är i Uppsala och jobbar,jag ska städa lite här hemma....vardag skönt faktiskt!

Önskar dig en fin dag,njut av livet goa vänner! Kram från Pia

11 kommentarer:

Annelie sa...

Åååå.. vad mysigt när vännerna tänker på en så som din vän hade gjort.
Den var jättesöt.. :o))

Mallas är en affär som har det mesta, den ägs av invandrare. En kanontrevlig kille.
En snabbköpsaffär kan man nästan säga att det är,, men otroligt billiga på bröd, frukt & grönsaker.
Det andra är ju som vanliga snabbaffärer, dyrare.

Ha en underbar dá min underbara vän.. // Kram, Kram Annelie

stina sa...

Låter inte helt fel med att krypa ner i sängen igen :O)
Tyvärr har jag matte åtagande som väntar...prommis !

Skönt att hon slipper lida mer.

Så söt nalle =D

Kram på dig och ta riktigt hand om dig idag/Stina

hemma hos lilla mej sa...

Hallojs Pia!Vilken söt liten nalle du fick från Sari.Hon är jättego.Har länkat och börjat följa din blogg.Hoppas att det ingenting gör.Vad gott med latte och få krypa ner i sängen.Ha en mysig dag kramizar~~~~RITA~~~~~.

Jag sa...

Hej vännen
Snart kan vi börja räkna ner tills vi SES igen.... Längtar!!!!

Anonym sa...

Verkar som flera gillar nallen.
Kram från Johanna K

Majken sa...

Hej Vännen!

vad skönt att det känns bra!!

Vardagar är faktiskt inte alls dumma :)

Önskar dig en ritkigt härlig tisdag!
KRAM

lovefriidrott sa...

Hej Vännen
den är du värd!!!
Men du såg den nå god ut Kaffelatten!!!
Jammi jammi, ha d gott
Kram Sari

Pia heter jag! sa...

Johanna K: Vad skoj att du hittat hit! Det var inte i går!!

Annika sa...

Man lyckas på något vis alltid ta sig igenom det jobbiga även om det inte känns så när man väl är där! :s Du är en stark kvinna och du kommer att må bättre och bättre för varje dag som går. Vilken klok son K har! ;) Ha det bäst! Du finns i mina tankar och i mitt hjärta! *puss och kram*

Chubby Chieque sa...

Första gången här.

Synd att en person man älskar lämnar oss. Hoppas alla tar det lugn och så måste man prata om den oxå. Den hjälper faktisk.

Ha en skön kväll.

engelsson sa...

Den där latten hade suttit fint nu..jag e så trött o bar klipper med ögonen.. Pia jag tänkte fråga dig..fibro hur vanlig e det att ungdomar får det..min sjuttonåring var hos doktorn idag..hon hade ont i de flesta triggerpunkterna..jag känner mig helt vilsen..vet ju egentligen att min värk började redan i femtonårsåldern..men