onsdag 9 september 2009

Onsdag,lite bättre idag!:))

Japp tror det är bättre idag,skönt! Igår var jag trött och allmänt seg hela dagen....tråkigt. Blev kallsvettig så fort jag rörde mig...
P var i allafall hemma tills på eftermiddagen så han hjälpte mig att sätta upp gardiner i vardagsrummet,han är så go min käre man tycker sån't e kul!! Hur många män tycker det??

Idag väntar jag på elektrikern ska komma,han ska kolla på varmvattenberdaren som låter lite konstigt....:(



Nu frukost,har redan duschat och bäddat sängen men inte för jag är så pigg utan för att jag var tvungen!

Kram På er!

9 kommentarer:

Anna sa...

Vem tvingade dig?... ;)

Jag sa...

Hej vännen
Har du ingen go´bok att läsa och bara slappna av.
Tänker på dig kära vännen...

engelsson sa...

Men vad tråkigt att du varit krasslig..hoppas du piggnar till..men ta dig tid till vila snälla rara..kram

Pia heter jag! sa...

Anna: Elektrikern skulle komma tidig och då ville jag vara påklädd :)) Så han tvingade mej :))

Anonym sa...

Ha nu en riktigt bra dag vännen..

Kram på avstånd.. // Annelie

Annika sa...

Hej gumman! :) Skönt att höra att du mår lite bättre idag. Själv känner mig lite melankolisk idag tror jag närmare bestämt. Tur att jag inte har några lektioner utan kan sitta hemma och "uggla". Min man tycker faktiskt om att fixa och dona hemma. Han gillar inredning och har åsikter om hur vi ska ha det hemma. :D Ha en bra dag! *puss och kram*

stina sa...

Hahahaha....den var en ypperlig skratthöjare nu när det är mitten på veckan. (Den som Anna skrev och svaret efteråt av Pia) *asg*

Älskar sånt här....kallas visst humor =D

Min karl tycker också om att fixa sådant :)

Min värk (inte för att vara värst..hehe....) är uppåt väggaran :( Och det vill jag att du ska få slippa så skönt att du har det bättre idag :)

Nu hoppas jag att du kan komentera och jag har försökt lägga in din kommentar synligt, men den vill ej som jag vill och mig är det ALDRIG fel på ;)

Kram Stina

Pia heter jag! sa...

Ha ha Stina,klockrent!! Vi har samma humor!!
Nej då kan inte tro att det är DIG det är fel på,inte heller på MIG....måste vara datorn!!
Kram till dig!

Majken sa...

Förstår att du ville va påklädd när elektrikern kom... Dem kan man inte lita på.. de är väl nästan alltid tända... =D

Skönt att det blir bättre & bättre men tänk på att ta det lugnt, för det behöver du!

KRAM