tisdag 22 september 2009

God Morgon!

Tisdag morgon,jag dricker kaffe med datorn i knäet,nyhetsmorgon är på i bakgrunden....en lugn dag hos mig/oss...

Idag kommer som sagt A och fortsätter sitt jobb här hemma,ska bli skönt att få det sista i hallen klart.

Själv ska jag tvätta lite annars inga planer och det är just det jag behöver,inte göra något!

Sonen S ska börja träna fotboll med sitt nya lag i dag,det blir spännande och se hur det känns för honom,han spelade fotboll där vi bodde förut men de tränarna hade sina egna barn och deras kompisar som favoriter,han slutade spela och det var skönt för jag var mycket frustrerad över deras sätt att "leda" laget!! Så ja detta blir spännande!

Önskar er alla en fin tisdag,kram på er!

5 kommentarer:

Anna sa...

God Morgon!
Låter som en bra dag, tycker jag... ;)

Majken sa...

Åhhh det låter ungefär som här på morgonn.. Fast jag har ingen Laptop ÄN!!! Men snart tror jag....

Hoppas det kommer fungera bättre med nya laget.. Alla tränare framhäver inte sina egna som tur är..

Ha en fin tisdag!

Annika sa...

Kikar in och kollar läget! ;) Ha det bäst! <3

Vicki sa...

Vilket lag spelar han med nu din son? Hur gammal är sonen nu?

Ha en bra kväll/ morgon dag, Vicki

Ulrika sa...

Hoppas dagen blev lika bra som du anade från morgonen.

Här är det fiskfjäll och lukt som råder. Varken lugn, harmoni och spännande saker..

Ha det gott imorgon också!
Kram!