torsdag 24 september 2009

Torsdag

God Förmiddag!

Idag tar vi det lite lugnare här hemma eftersom att S & V har studiedag,skönt!
Sonen J fick ställa klockan själv och gå upp och dotter M sov hos en kompis.
När jag precis vaknat och tänkte åh så skönt det är ingen brådska i dag,A kommer vid 8.15.... ,men nej då dyker A upp redan klockan 7!!
Så han jobbar som bäst nu,själv ligger jag i sängen en stund till och S & V vaknade såklart av A.....typiskt när de väl får sova...Sånt är livet...

Idag ska jag vara barnvakt till lilla E 13 månader,svägerskan N ska på ett möte på sitt jobb och svåger C jobbar,så hon ska mysa med oss här ett par timmar! Kul! Hon kommer vid halv 10....

K kämpar fortfarande och finns i ständigt i mina tankar,livet är oftast underbart men i det här fallet finns inget som är rätt.....Varför?

Önskar er en så bra Torsdag som det går,här är det både glädje och sorg i dag.
Kram Pia

4 kommentarer:

Majken sa...

Tufft med en nära som är allvarligt sjuk. Det är som du oxå försöker tänka att det finns en mening med allt... Men ibland kan man inte förstå...
Det måste vara så att även misstag görs.. Ingen regel utan undantag.. Jag tycker heller inte att man kan se ngn mening när ett barn blir allvarligt sjuk i ex cancer & dör... Det finns helt enkelt inte någon rättvisa....

Jag förstår att ni gör det bästa av situationen & finns där både för den sjuka & för era nära anhöriga.. Man behöver varandra när det stormar i livet...

Hoppas det blir en mysig dag för dej, den lilla 1åringen & dina barn som är lediga!

Mår du bättre idag?
KRAM

stina sa...

Ja men visst är det väl typiskt, sovmorgon å' ALLT !.....fast å' andra sidan var det väl skönt för dig att komma upp i tid....menar jag.. ;)


Åhh, ska du få en fin mysdag med en liten "knodd" va roligt =D

Finner inga ord nu, utan bara ledsamhet över eran situation....

Varma kramar Stina

Madeleine Berglund sa...

Hej! En lugn och härlig dag för dig alltså. Låter härligt. Jag tänkte avsluta dagen ikväll med att träna body pump. Nu ligger sockerkakan i frysen, dumt.. Jag borde tagit med en bit för nu är ju jag jätte fikasugen. Nåväl. Ta hand om dig och hälsa lilla Morris. Kram Madeleine

lovefriidrott sa...

Hej
Ja livet är inte alltid rättvist:(
tänkte i alla fall önska dig en trevlig helg
Kram Sari