lördag 19 september 2009

Lördag

God LördasMorgon!

Sitter här och väntar på att klockan ska bli halv 9 då sonen ska bli väckt och åka för att spela fotboll....snälla mamma som väcker...

Vi har svärmor och M här över helgen så mitt inlägg blir kort....

En liten bild från en av smörgåstårtorna jag gjorde i går:




Den blev smarrig och mycket uppskattad,alltid kul!
Firandet gick jätte bra och sonen var nöjd! Han fick bla. en rakapparat vilket jag tror var höjdpunkten....man e liksom stor då.....:))

Ha en fin fin lördag kram Pia

5 kommentarer:

Annika sa...

WOW!!! Vilken smörgåstårta! :) Du borde starta catering! ;) Hoppas att du får en bra dag! *puss och kram*

stina sa...

Tittar in en snabbis....måste ju bara kolla...och wowe !! vilken läcker smörgåstårta, vad duktig du är =D

Vi ska avnjuta våran i morgon...mumms...

Ja men då blev han väl nöjd sonen *smile*
Våran son ska få en till jul :)

Kram, kram ifrån Stina som ska ut å' svänga sina lurviga ikväll...hehe...till Lilli och Sussi Undrar vem som kommer glo mest, jag eller karln min ;)

Anna sa...

Vad kan motsatsen till killarnas rakapparat vara då, tro?
BH, eller... ;)

Vilken smarrig Smörgåstårta!

Sanna & Niklas Bröllop! sa...

Halloj!

har inte varit så aktiv med bloggandet som du märkt...det går i vågor.
Vilken smarrig smörgåstårta! vad duktig du är!
Ja herreguuud tänk att snart har mina stora killar skägg!!!
Brukar skojja med dom och kolla under armen omdet kommit ngt fjun! ;))
Trevlig helg!
Kram Sanna

Majken sa...

Vilken fin tårta!!
Ja tänk vad stora dem blir... Rakapparaten var nog det samma som 'välkommen till vuxenvärlden'..
Hoppas ni får en härlig helg tsm med era gäster..
Kram