måndag 9 februari 2009

Besök hos Dr'n......& IKEA!!

Idag har jag & min svägerska N Varit med dotter M hos Dr'n i Linköping. Det var ett besök för att prata om den operation hon ska göra nu i vår(se tidigare inlägg om du vill veta mer).Besöket gick jätte bra,han är en lugn och trygg Dr som jag har fullt förtroende för.Det är en avancerad operation så tryggheten med Dr'n är viktig.

Efter det styrde vi vidare mot Ikanohuset & Ikea.Vi kollade i lite klädaffärer och käkade Thaibuffe' sen in på Ikea jag behövde fylla på med dricksglas och ljus...det går åt mängder med ljus i vårt hem...älskar tända ljus! Köpte även glödlamapor & batterier,så inga större inköp men nödvändiga.

Sen var vi fika sugna men det fanns inget som lockade på Ikea så vi åkte hem & fikade i stället.

Nu har vi käkat blodpudding,mina barn älskar blodpudding! Så nu är vi mätta & glada!

Min kära P är &så hemma nu i kväll efter sitt möte i Stockholm. I morgon åker han till Luleå och jobbar så nu passar vi på att njuta!

En liten hälsning vill jag göra i dag,en hälsning till svärmors M......det som händer nu är fantastiskt! Njut njut njut! Vi är så glada för din skull!!

Så ja det var min dag,en mysig dag.....jag fick ju mysa med härliga E idag med! Me like:)

Kram Pia

1 kommentar:

Jag sa...

Du är så snäll o go´.... Jag vet att du finns där för mig "söstra mi"
Hoppas du kan sova inatt så du inte tänker för mycket på operationen. JAG finns för DIG med dag som natt vet du...
Kram