söndag 15 februari 2009

Trött och värk.....


Vaknade med känslan av att ha varit på fest halva natten,men så var det inte utan jag somnade sött vid 23.30. Men det är Fibromyalgin som gör sig påmind idag,kanske inte så konstigt med tanke på hur mycket jag fixade igår till vårt firande av dotter V. I fredags var det ju storhandling och i torsdags städade jag....så det är inte så konstigt att jag har ont och är slut.
Är lite extra bekymrad över min högra hand,jag har opererat båda mina händer pga Karlpaltunnelrsyndrom det var år 01,vänstra handen är okey inte bra men okey.Högra handen har varit halvt okey men nu är det inte bra,har varit svullen sista veckan dels i fingrarna och dels över själva handleden.Jag har varit svullen sen operationen men nu är det värre,mycket värre. Jag behöver helt klart gå till dr'n så det får väl bli måndagens uppdrag att ringa vårdcentralen.Jag är en sådan person att jag tror allt ska gå över men det gör det visst inte den här ggn,suck.....:(
Jag som ska på vattengympan i kväll,får ta det lungt med armarna och använda benen mera. Så är det med mig idag,hur är det med dig?
Kram

6 kommentarer:

Jag sa...

Tycker synd om dig vännen...Man blir så handikappad när händerna krånglar...

Kramkram

Anonym sa...

*kramar* Tänker på dig! *puss* Själv har jag och sonen varit och klappat älgar idag. ;)

Anonym sa...

*kramar* Tänker på dig! *puss* Själv har jag och sonen varit och klappat älgar idag. ;)

Anonym sa...

*kramar* Tänker på dig! *puss* Själv har jag och sonen varit och klappat älgar idag. ;)

Anonym sa...

He, he! Sorry! Var inte meningen att skicka kommentaren tre ggr. :(

Anonym sa...

Ta inte ut benen också på vattengympan för då har du inget kvar *ler* Spar på det goda och ta vara på det, så du inte sliter ut dig totalt och har total värk överallt.

Min helg blev så super på alla sätt, kan läsas på http://lordcaalveerts.blogg.se

DÄr jag skrev om helgen.

Kram Tina