fredag 13 februari 2009

Fredag,veckans bästa dag! Men det visste ni väl redan??!!


Jag ÄLSKAR Fredagar....Idag är huset dessutom redan städat,hann jag fixa i går innan mina kompisar var här och fikade,bra va?!
Idag ska vi åka och handla mat(ja igen) och lite födelsedags presenter till dotter V som fyller 9 år om en vecka. Sen i kväll är det fredagsmys och lets dance.
Så skönt med helg! I morgon ska vi fira dotterns födelsedag med familj,släkt och vänner så det blir skoj!
En trevlig helg helt enkelt,hur ser din helg ut?
Just ja det är ju fredagen den 13:e idag,inga olyckor för mig så här långt....och jag vill inte ha några heller! Så det så!!

Fredagskramar från mig! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som en mysig helg! Tack för din kommentar. :) Min fredag börjar oxå med att vi ska fara och handla. Sen blir det nog en del städning i helgen. Kanske en tripp till Älgarnas hus imorgon om inte blir det nog Skapande Lördag. Och på söndag blir det förmodligen bad. :) Ha en underbar helg! *puss och kram*

Jag sa...

hej vännen
Ska försöka fredagsmysa lite här med... I morgon ska jag till morbror igen...
KRAM