torsdag 26 februari 2009

Forsätter på temat fixa hemma!


Var till Maxi huset idag,de har öppnat ett flertal nya butiker och jag kunde ju förståss inte låta bli dessa fina kuddar,de vita köpte vi på IKEA häromdagen men de två som går i Turkost köpte jag i dag på Hemtex.De passar så bra med de andra turkosa detaljerna i vårt vardagsrum...så jag känner mig supernöjd!
Lännade in mattan på kemtvätt,så just nu är vi utan matta i vardagsrummet men det är det värt så det blir extra fräscht sen!

Mannen åkte nyss till Stockholm på middag med jobbet,så i kväll blir det barnen och jag tänkte vi skulle lyxa till det och käka Tacos till torsdags middag...

Hur har din dag varit? Lika bra som min hoppas jag!
Pratade nyss med Svägerskan N i telefonen vi bestämmde att vi ska ses i morgon över en mysig fredags middag...längtar redan,då får jag gosa med världens sötaste bebis!

Kram på er//Pia

2 kommentarer:

Majken sa...

vilka fina kuddar...
Ja taccos till torsdagsmiddag.. Då blir barnen glada :)

Jag har oxå turkost i vardagsrummet & beige/brunt.. är väldigt mysigt med turkost..

Ha en fin kväll

Anonym sa...

Superfint! :) Här blir det faktiskt hembakad pizza i kväll! :) Ha det bäst! *puss* Tack för din kommentar i min blogg! Ser fram emot att du kommer hem till mig! *puss*