måndag 23 februari 2009

Måndg,ny vecka....Igen!!

Måndag,igen som sagt....var sjutton tar dagarna,veckorna vägen? Tiden bara rusar iväg!!
Idag är det VILA hel dagen som gäller,P jobbar hemifrån denna vecka...mysigt!

Helgen har varit bra,vattengympan i går gick bättre än förra gången,även fast jag inte vågade använda armarna pga värken.

Idag på morgonen har jag fixat lite nya foton på Facebook,kolla gärna ni som har lagt till mig som vän där :) Kul med facebook,lätt beroendeframkallande faktiskt! Precis som nya mobilen,kul,kul!!

Då återstår väl bara att önska dig en bra dag,och titta gärna in på Facebook!

Kram Pia

6 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt gumman! :) Är så glad för din skull att du får ha P hemma. :) Önskar att jag kunde träffa dig och sitta och prata i timmar! ;) Ha det bäst min vän! *puss och kram*

Anonym sa...

Facebook är ett kul gift :-)
Hoppas du har en bra måndag!

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Kollar ofta in dig på Facebook :)

Kram!

Jag sa...

Älskar dig med gumman...ooops...låter som värsta kärleksförklaringarna ju... haha... hm.. vad var det nu Jimmy sa i början... kommer inte ihåg....haha

Anonym sa...

Tack för din fina kommentar i min blogg. :) Ha det bäst! *kram*

Anonym sa...

Hej
Kikade bara in och kollade hur det var med dig. Läser ofta men skriver inte var gång. Visst är det skönt med vattengympa, kanske alla rörelser, tycker att det är bara skönt att vistas i det varma vattnet. Jag har med facebook, kul att kolla runt. Hittade inte dig där. Ha en fortsatt bra vecka.
kram