lördag 21 februari 2009

Mys lördag!


God Morgon kära du!
Idag är det lördag, härliga lördag!! Solen skiner,jag mår ok,Me like ;)!
Här ligger jag i min säng och njuter av mitt morgon kaffe,V&S ser på film på övervåningen och resten av familjen sover ännu. En skön lördagsmorgon helt enkelt!!

Vi ska till stan en sväng och även storhandla mat,annars inga planer under dagen. Ikväll blir det lite god mat och melodifestivalen. Ingen stress alls vilket är den bästa medicinen för en lyckad dag!

V var så nöjd med sin födelsedag i går.hon fick välja mat och fika och sken som solen hela dagen...min lilla(stora) stumpa.....Faster och kusin var här hela dagen(vi firade ju förra helgen) G var här och fikade,lämnade en present oxå till V's stora glädje...snälla goa G som är så genom snäll och äkta,Underbart!

Hoppas att du får en bra och avkopplande dag tillsammans med de du tycker om!
Och du glöm inte bort att just du är bra precis som du är!!

Kram Pia

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej,,surfade runt på fibro och hittade dig..visst är det en bra bloggsida ?
hälsningar Jenny

Jag sa...

Hej min älskade vän. Fyyy vad jag saknar dig. Jag ska snart börja planera tjejfesten till våren och då får vi ses igen.
KRAM till världens bästa Pia...mamma...vän

Anonym sa...

Hej gumman! DU är helt klart bäst på att vara DU! ;) Dagen idag har varit bra. Synd bara att maken somnade för snart en timme sedan. :( Men vi har haft en bra dag tillsammans med grabbarna. :) Även fast jag inte har träffat dig någon gång så saknar jag dig! :P Tack för din kommentar. :) *puss och kram*