måndag 2 februari 2009

Fortsatt sjukstuga


Både S&V är sjuka,V var ok ett tag i går trodde jag hon var ute med en kompis och lekte hela eftermiddagen...men i natt hostade hon som en tok. S är inte alls fräsch,han hade 39.6 igår...tror det är Influensan....Jag vill INTE bli sjuk! Så det tror jag att jag hoppar över faktiskt.

Vattengympan i går var lika roligt jobbig som vanligt,var så seg och trött innan men hade ork och energi över för två efteråt,me like :) Orkade se hela filmen med P&M,inte illa pinkat!!

Idag har vi lite smått och gott på menyn....får se vad vi kan göra med tanke på sjuklingarna här hemma.Något som vi inte kan ställa in är Utvecklingssamtalet för dotter M i eftermiddag.
P åker som vanligt och jobbar i em/kv och blir borta till slutet på veckan,som vanligt med andra ord.

Jag hade en fundering på att boka tid för att klippa och färga håret men vågar ej göra det pga sjuklingarna här hemma så jag får väl vänta lite.

Ha en bra Måndag mina vänner kram Pia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som influensa:)

Hoppas det ger med sig snart så Ni blir krya!

Du kommer säkert att bli fin i håret, men som sagt så skulle jag också vänta med detta eftersom du smittar nog ner frisören annars, tror jag.

Så krya på Er där borta!

Kram Tina

Anonym sa...

Trist! Jag skickar massor av possitiv energi och hoppas att de snart blir friska så att du kan gå till frissan :P Kolla i min blogg så får du se bilder på min små underverk. ;) Ha det bäst! Du finns i mina tankar. *puss och kram*