måndag 2 februari 2009

Måndagkväll

Dagen idag har varit full med massor av saker som behövde fixas,bla så var vi på dotter M's utvecklingssamtal det gick bara fint,så skönt! Alltid så skönt när man känner att att det funkar med skolan.

Fick brev från M's doktor,det blir som vi befarade att hon måste genomgå en operation till Scoliosen på den övre kröken är nu 64grader. För 10 månader sedan var den 40grader... Kröken där nere,kotförskjutningen,är ok nu efter den operationen det känns ju bra. Dr'n hade en tanke inför den första operationen och det var att hela ryggrden kanske skulle räta ut sig efter den operationen men så blev det ju inte....Nu är hon ju stelopererad i svanken och kommer oxå att bli det upptill men i mitten blir det rörligt,hur mycket vet jag inte ännu....suck min lilla stumpa,lilla o lilla hon blir 14 i år,hjälp vad mycket du ska behöva stå ut med gumman....Men det är ju tur att de kan göra ngt åt det så det blir bra sen resten av livet.
Men det tar på mig,som mamma vill man ju att barnen ska få ha det bra,vara friska och glada.....skulle göra allt för att kunna byta plats med henne...

Nu är det kväll och snart dags att sova,hoppas det är bättre i sjukstugan i morgon!
Det kliar lite i min hals...håll tummarna så att jag inte är sjuk i mrogon!

Godnatt,Kram Pia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller alla fingrar och tår för att du ska slippa bli sjuk. :p Ha det bäst! *puss och kram*

Jag sa...

ÅÅ jag lider med henne...och er...

Hoppas du inte blir sjuk nu...