torsdag 12 februari 2009

God Morgon Fina du!

Här är läget bara fint,hur är det med dig?
Passar på att surfa runt en stund,tänkte sova en stund sen för jag vaknade kl 04(!!!) och kunde inte somna om sen,slumrade till fem minuter innan klockan ringde och kände mig inte utvilad alls när det var dags att stiga upp. Jag har ju turen att kunna få sova när jag vill på dagen eftersom att jag inte jobbar,är så tacksam för att vi kan leva på P's lön och att jag inte behöver krångla med Försäkringskassan.Inte många som har den möjligheten och det är inte för att skryta om det som jag skriver om det utan för att jag är så tacksam över hur bra jag faktiskt har det. Priset vi får betala är väl att P är borta mycket periodvis men både jag och barnen är så vana vid det,han är ju hemma mycket oxå,oftast kommer han hem Torsdag em och åker måndag em.

I eftermiddag kommer T,K&N hit och fikar det blir trevligt! Och sen i kväll kommer min älskade P...en bra dag helt enkelt! Just ja jo jag behöver ta en sväng med dammsugaren innan de kommer,men det blir EFTER att jag sovit en stund :)

Kram på er!//Pia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trist att vakna så tidigt. :( Jag fick besök av äldste sonen i morse vid 2.40 ungefär. Då gick jag upp och kissade men jag var supertrött när jag vaknade vid 6 när klockan ringde. Tack för din kommentar. Kolla i bloggen så får du se hur det gick med vägningen. :p *puss och kram*

Anonym sa...

God morgon!
Det låter som en dröm att slippa F-kassan! Måste verkligen vara underbart!
Ha en fin torsdag!