söndag 8 februari 2009

Hello alla glada!!

En liten lägesrapport från mig:)
Dagen i går var så här:
På dagen var vi med sonen J på gymasieinformation,en bra information som säkert kommer högt upp på listan av favoriter kul :)
Efter det följde dotter V och jag med svägerska N och lilla E på en promenad tillsammans med deras söta Hund efter det fikade vi lite innan det var dags att åka hemåt. Väl hemma,efter ett litet stop på ICA,så fixade vi Tacos och såg på Melodifestivalen.Även den här Lördagskvällen var det bara våra två yngsta barn hemma...konstiga känsla...att det fattas två ur familjen! Men nu sussar J sött fortfarande(det tar på krafterna att jaga brudar!!!) M sover hos en kompis och kommer hem under dagen idag.

Dagen idag ser väl ungefär ut så här: Vi har blivit serverade en jättegod frukost av dotter V,inte illa!! Nu ligger P och jag i sängen med varsin dator om en stund ska vi sätta i gång med att städa...det är ett MÅSTE i dag!! Jag skulle vilja åka till IKEA oxå men det hinner vi nog inte med tyvärr. I kväll ska vi ju vattengympa oxå....så bäst ta det lite piano så jag orkar med allt...Förkylning finns kvar lite,hostan är värst så jag hoppas det inte sätter käppar i hjulen under vattengympan bara....

Så ser min dag ut,hur ser din dag ut?

Kram Pia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! :) Tack för din kommentar. ;) Vi har tänkt ta oss iväg och bada idag. De har "familjesim" på Iksu mellan 12-14 på söndagar. Då höjer de upp botten i undervisningsbassängen så att det är ca 90 cm djupt. Så då kan barn som inte kan simma bada och leka där. :) Annars så måste det städas även här. Ha det bäst! *puss och kram*

Anonym sa...

Skönt att Du är på bättringsvägen!!
Det är så eländigt med förkylning för den kan man dras med länge om det vill sig illa. Så skönt att den börjar ge vika!

Hoppas vattengympan gick bra och att du mådde ännu bättre efter detta.

Det låter som Ni har haft en underbar dag och helg också för den delen *ler*

Hoppas fortsättningen blir så också och att du får åka på IKEA idag eller imorgon!

Kram Tina