torsdag 5 februari 2009

Utmaningen jag fick av Tina

Blev utmanad av Tina,(TACK SNÄLLA FINA TINA!!!!)utmaningen lyder så här:

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/ (o)vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/ (o)vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar. (Kom ihåg att länka- spread the love!)

Kan väl direkt säga att jag kommer att skriva 8 saker om mig själv,tyvärr på halvfart eftersom jag fortfarande är sjuk...Därför utmanar jag ingen,eller säger så här känner du att du vill berätta om 8 fakta/ovanor/vanor om dig själv, gör det jag läser gärna!
Här kommer mina 8:

1: Älskar vita blommor

2: Duschar varje morgon & tvättar även håret varje dag

3: Borstar tänderna i varmt vatten

4: Tror på ödet,allt sker av en mening

5: Köper för mycket heminredningstidningar

6: Blå är en färg som får mig att må bra,även vitt har på senare tid fått en stor
plats i mitt hjärta...älskar det rena som vitt för med sig

7: Känner ofta på mig saker,på gott och på ont kanske

8: Är en obotlig romantiker

Så nu vet ni lite mer om mig,vill ni så anta utmaningen och låt oss få veta lite mer om er!

Kram från sjuklingen som mår mycket bättre i dag // Pia

2 kommentarer:

Jag sa...

Hej älskade vännen. Hur mår du idag då.... så jobbigt för dig att vara sjuk.... själv sitter jag bara och oroar mig för morgondagen...tarmarna....

Kram o krya på dig...

Anonym sa...

Tack för din kommentar i min blogg. :)Blir alltid lika glad när du gör ett litet avtryck i mitt liv. ;) Jag antar din utmaning. :) *puss och kram*